About Me

My photo
yaw! call me Husna. so this Husna had been at planet WORLD for 18 years ..n keluar dari belly my ibu on 22APRIL1993.''SAYA ANAK MALAYSIA''

Monday 13 June 2011

IS ALL ABOUT THE money money money

 Assalamualaikum

bukak tutup mata tengok dah nak dekat sebulaN aku kat KPTM bangi nih..hurm..

setelah berjauhan dengan keluarga nih,,,semua aku kene settle kan sendiri..huhu*menangis gedik..haha..
sungguh merindui mereka lah..hurmm,,,banyak sangat rintangan aku kene lalui..hamboi rintangan meh..haha..terutama sekali FINANCE,,okay tuh yg tak sedap nak denga an..duit ada lah masalah utama kat sini..cam parents aku tak bg duit lak an.. tidak tidak!!!!! parent aku bagi anak first dorunk nih duit..cumanye anak first die ni x reti nak mengaturkan penggunaan duit nih.,,,yelah weyh korunk ni mcm xtau lak an dulu waktu duduk ngan family manede nak risau2 pasal duit nih,,makan pon dah disediakan an..soo skang ni..aku nak blaja nak menjimat...walaupon parent aku kate ''KAKAK KALAU X CUKOP MINTAK JEH'' dengan bangga aku menjawab "OKAY''..tapi sebenarnye kemanusiaan hati aku nih x sampai hati nak mintak woah,,,nak masok kolej nih pon my dad da kua banyak duit an...

boleh ke minah nih menjimat an..haddoi..
jap,.,,kalau pagi sarapan tuh an,,aku mkn roti yg 60 sen tuh jela an..pastu air meneral..
pastu tengahari bajet rm 5 la an,,petang lak bajet ah rm3 an...malam tak yah mkn diet ah an..poyo ak,,huahahaha... sorry la kalau aku merepek bak kate org jawe aku nih mmg suke merempeng(merepek) nak wat cm ne an..aku pon ntah la..risau gile tak cukop duit..aku tgok kawan aku elok jeh bahagia tak risau pasal duit,,kepada husna iaitu aku, aku nak nasihat kat kau jangan gedik sgt nak ngade2 kay,,,cuba blaja manage duit kau uh,,,(sorryla kalau nampak cm org gile,) tapi mmg risau gile x cukop duit -.-,,YaAllah tolg lah hambamu ini...

tapi kalau x cukop duit aku wat cm nih jeh. ok lah tuh an


OKAY LAH CHOW CHOW..=) doakan saya berjaya ya,,,

No comments:

Post a Comment